Onze grote kleine lettertjes...

Lees deze altijd even door, dit voorkomt vaak kleine of grote problemen en geeft antwoord op uw vragen. Wilt u onze complete algemene voorwaarden doorlezen dan kan dat door hier te klikken.
 

Hoe kan ik materialen reserveren?

U geeft ons telefonisch, per mail of via de online offerte-aanvraag de gewenste materialen door, hierna ontvangt u van ons een vrijblijvend prijsvoorstel. Na uw akkoord ontvangt u een huurovereenkomst en een factuur met een aanbetaling van € 50,00. Deze aanbetaling dient u direct te voldoen per iDEAL of bankoverschrijving. Zodra deze betaling bij ons binnen is staan de materialen definitief voor u gereserveerd.

Bij "last-minute" reserveringen kan hier vanaf worden geweken, maar dat laten wij u altijd duidelijk weten!

U kunt de materialen afhalen na betaling van de volledige factuur vermeerderd met de borg. Tevens dient u een geldig legitimatiebewijs te tonen!


Hoe kan ik betalen?

U ontvangt de factuur per mail. De factuur die u ontvangt kunt u voldoen door een iDEAL-betaling of via bankoverschrijving onder vermelding van het factuurnummer. De betaling dient op de uiterste betaaldatum die op de factuur staat bij ons binnen te zijn!

Bij "last minute" reserveringen kan hier door Amuserent van worden afgeweken. U dient dan contant te betalen als u de gehuurde materialen bij ons komt afhalen, of als Amuserent de gehuurde materialen bij u komt bezorgen.

Pinnen is helaas niet mogelijk!


Wat is een weekenddeal?

Uw springkussen wordt geleverd op vrijdag en wordt weer opgehaald op maandag. U kunt dus de volledige zaterdag en zondag het springkussen benutten. Let wel; informeer altijd naar de beschikbaarheid voor deze deal!


Wat is 1 huurdag?

Wij trachten om de gehuurde materialen te leveren de dag voor uw feest en de dag na uw feest weer op te halen. Voor deze service wordt maar 1 huurdag berekend!


Kan ik mijn reservering annuleren?

Ja, u kunt uw reservering kosteloos annuleren tot 14 dagen voor aanvang van de huurtermijn, daarna brengen we 50% van de huursom in rekening. Bij annuleren binnen 48 uur voor aanvang van de huurtermijn wordt er 100% in rekening gebracht. (tenzij anders overeengekomen of als u een annuleringsverzekering heeft)

Voor materialen die wij extern voor u inhuren kunnen er andere voorwaarden gelden, zoals bijvoorbeeld een snackwagen, extern personeel e.d.


Annuleringsverzekering via Amuserent?

U kunt bij Amuserent een annuleringverzekerings afsluiten. U kunt dan, zonder opgaaf van reden, kosteloos annuleren tot 24 uur voor aanvang van de reservering. Erg handig bijvoorbeeld bij regen en u heeft een springkussen gereserveerd!

U betaalt de premie over het totale factuurbedrag inclusief BTW. De hoogte van de premie bedraagd:

10% van het factuurbedrag bij orders tot € 250,00 incl. BTW
15% van het factuurbedrag bij orders gelijk aan of boven € 250,00 incl. BTW

Voorwaarde is dat het totale factuurbedrag binnen de gestelde termijn op onze bankrekening is bijgeschreven. Amuserent stort het factuurbedrag minus de verschuldigde premie binnen 5 werkdagen retour naar uw bankrekening.

Voor materialen die wij extern voor u inhuren kunnen er andere voorwaarden gelden, zoals bijvoorbeeld een snackwagen, extern personeel e.d.

 


Wat moet ik weten over het transport via Amuserent?

Amuserent kan de gereserveerde spullen leveren en ophalen op iedere locatie in Nederland, Belgisch Limburg en het Duitse NRW. De locatie dient wel toegankelijk te zijn voor onze bus. Wij leveren de materialen af aan een normaal bereikbare plaats. Dat betekent dat wij geen springkussens, stormbanen e.d. trappen op dragen. Ook passen deze grote materialen NIET door een normale deur.

Stormbanen en andere grote attracties worden geleverd op pallets. Dat betekent dat de locatie toegankelijk moet zijn voor de palletwagen OF we moeten met de bus kunnen rijden tot exact op de plek waar de attracties komen te staan. Een palletwagen rijdt dus niet over gras of kiezel en kan ook geen trappen of stoepjes op of af.
De bungee trampolines en de draaimolen staan op een aanhangwagen en dienen tot exact op de locatie te kunnen komen waar deze worden opgebouwd. 

Er dient altijd minimaal 1 persoon aanwezig te zijn names de huurder die kan assisteren met laden en lossen.

Bij twijfel over de bereikbaarheid van uw locatie, neem dan altijd contact op met Amuserent om de mogelijkheden te bespreken.


Wat moet ik weten bij het huren van een springkussen?

Onze springkussens zijn van zware kwaliteit, maar ook zwaar van gewicht. Daarom dient er altijd iemand aanwezig te zijn die kan helpen met laden en lossen. Ook als wij het springkussen voor u opbouwen en afbreken dient er een persoon aanwezig te zijn om te helpen. Wij leveren de springkussens af en een normaal bereikbare plaats aan de openbare weg. Tenzij anders overeengekomen, dragen wij geen springkussens trappen e.d. op.

De springkussens dienen geplaatst te worden op bijgeleverd grondzeil. De grond moet vrij zijn van scherpe delen zoals takken, stenen e.d. Denk ook aan de zijwanden van het springkussen, deze mogen niet in aanraking komen met takken, regengoten e.d. Bij schade door scherpe delen worden de reparatiekosten verhaald op de huurder.

Ook dient u zorg te dragen voor een degelijke 220V stroomaansluiting. Gebruik enkel degelijke verlengkabels om spanningsval en dus schade aan de blower te voorkomen!

Alle springkussens dienen schoon retour aangeboden te worden! Ook als wij het opbouwen en afbreken regelen...

Volgens wettelijke bepalingen mogen springkussens enkel gebruikt worden onder toezicht van een volwassen persoon die ook als dusdanig geïnstrueerd en herkenbaar is. Het is verboden om op de wanden van de attractie te klimmen. Schoenen, scherpe of hete voorwerpen, voedsel of dranken zijn niet toegestaan op onze springkussens. Het gebruik van onze springkussens is altijd op volledig eigen risico.

Een springkussen mag NOOIT onopgeblazen in de regen liggen omdat deze anders intern vol water loopt! Springkussens dienen schoon, droog en correct opgevouwen retour aangeboden te worden. Indien dit niet gebeurd wordt er zonder uitzondering € 50,00 in rekening gebracht.


Wat moet ik weten over het gebruik van partytenten?

Let op dat u voldoende ruimte heeft om een tent te plaatsen. Rondom heeft u minstens 50 cm ruimte nodig om de tent op te kunnen bouwen. 

Het is verboden om te frituren, barbecueën of te bakken in onze tenten. Ook het gebruik van open vuur is verboden in een tent! Bij het ophangen van lampenslingers dienen deze voldoende afstand te hebben van tentzeilen i.v.m. schade door hete lampen. Let ook bij het gebruik van papieren sligers of vlaggetjes, als deze nat worden geven deze vlekken die niet meer verwijdert kunnen worden!

Indien wij de tenten plaatsen dan worden deze licht verankerd. Indien er zwaardere verankering noodzakelijk is dan wordt deze niet door Amuserent aangebracht. Bij extreem weer (noodweer of weeralarm) dient u de tenten te verlaten! Amuserent kan nooit of te nimmer aansprakelijk worden gesteld door letsel of schade veroorzaakt door slechte verankering. Het gebruik van onze tenten en andere materialen is altijd op volledig eigen risico.

Na afloop dienen de tenten schoon, droog en correct opgevouwen retour aangeboden te worden. Indien de tent nat is door overmacht (constant regen) dan is het begrijpelijk als deze nat retour gegeven wordt. Indien de tentzeilen niet correct opgevouwen retour komen, dan wordt er € 50,00 van de borg ingehouden.


Er is schade, wat nu?

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Meldt iedere vorm van schade direct bij Amuserent. Wij zullen de schade bekijken en u op de hoogte houden van de financiële gevolgen. Indien wij de schade achteraf vaststellen dan wordt de schade vermeerderd met de misgelopen huurinkomsten aan u doorberekend.

Bij diefstal dient u altijd aangifte te doen bij de politie. Het opgemaakte rapport dient u aan ons te overhandigen. U, als huurder, bent verantwoordelijk voor de gehuurde materialen en dient dus te zorgen voor een veilige en droge stalling. Eventueel kunt u bij uw verzekeringsmaatschappij de gehuurde materialen extra laten verzekeren. Na aflevering zijn de gehuurde materialen NIET meer verzekerd door Amuserent tegen diefstal, brandschade e.d
.


In welke staat moet ik de gehuurde materialen retour brengen?

Alles dient schoon en correct verpakt retour gegeven te worden. Servies, glaswerk e.d. dient schoon en gespoeld retour gegeven te worden. Tenten, springkussens en andere opblaasbare attracties dienen correct opgevouwen te zijn. Indien dit niet het geval is dan wordt er zonder uitzondering € 50,00 in rekening gebracht.


Tot slot...

U, als huurder bent verantwoordelijk voor de eventuele vergunning.

Alle materialen blijven eigendom van de verhuurder. U dient de verhuurder ten alle tijden toegang te verschaffen tot de materialen.

Amuserent houdt zich het recht voor om een partytent, springkussen, attractie of anders NIET te plaatsen als de weersomstandigheden dit niet toelaten. Amuserent houdt zicht het recht voor in geval van aantoonbare overmacht om de order te annuleren. Amuserent kan in gevallen van overmacht nooit aansprakelijk gesteld worden in welke vorm dan ook.

Alle materialen of diensten die Amuserent levert, gebruikt u op volledig eigen risico. Amuserent kan slechts aansprakelijk worden gesteld in geval van grove nalatigheid.